בקרוב: גוגל תמנע לחיצה מיותרת על פרסומות?


פורסם ב 27/06/2015 ע"י Elad Leev - אלעד ליב

אין אחד שלא מכיר את זה – אתם באמצע משחק, בדיוק סיימתם שלב, ושניה לפני שאתם לוחצים על השלב הבא, מודעה מופיעה – ואתם לוחצים עליה בטעות – ועוברים לאתר שבכלל לא רציתם. אך לא עוד.

בפוסט שפורסם בבלוג הרשמי של Adwords (פלטפורמת הפרסומות של גוגל), הוצג מנגנון חדש אשר ימנע בדיוק את הדברים האלו מהמשתמשים –
* קליקים בקצוות התמונה לא יחשבו – כאשר נגלול באתר או אפליקציה מסוימות, אם בטעות נלחץ על קצה של פרסומת – הקליק לא יחשב.
* לא עוד התאמצות בללחוץ על הX על מנת לסגור את הפרסומת – גוגל תבטל את האפשרות שהאיקון מתחת לכפתור הX יהיה לחיץ – ככה ימנע לחיצה על הפרסומת כאשר נרצה ללחוץ על הX.
* דיילי בפרסומות – המנגנון החדש לא יאפשר לקישור של הפרסומת להיפתח זמן קצר לאחר שהפרסומת הופיעה – ובכך תמנע גוגל לחיצה מיותרת על הפרסומת שבדיוק הופיע כשהמשתמש התכוון ללחוץ על כפתור אחר במסך.

Blog Images (41)

השינויים הללו אמנם קטנים, אך יעזרו לכל אחד מהצדדים – משתמשים שלא ילחצו בלי כוונה על הפרסומת, למפרסמים שכספם לא יתבזבז על משתמשים שבכלל לא התכוונו ללחוץ על הפרסומת, ולמפתחי האפליקציות שהמשתמשים שלהם ישארו באפליקציה יותר.

Share

מתכנת Web, מעצב גרפי, גוגולהוליק, מאוהב באנדרואיד ובקהילת הקוד הפתוח. פעיל בקידום האנדרואיד בישראל ומאמין שלינוקס זה דרך חיים. הכתב, המתכנת, המעצב והאיש סיסטם של הפורטל!

1 Comment

  1. ‫אביחי כהן‬‎
    29/06/2015 בשעה 20:28

    המפתחים ממש לא הולכים להרוויח מזה הפוך הם הולכים להפסיד
    פחות קליקים = פחות כסף

השאר תגובה