קופונים סלולרים


פורסם ב 18/04/2010 ע"י Elad Leev - אלעד ליב

אחת מהדרכים הפופלריות ביותר למשוך קהל לקוחות לחנות היא לשלוח להם קופון סלולרי. השילוב בין תקשורת באמצעות SMS לבין פרסום מבוסס מיקום הוא ללא ספק שילוב מנצח. הדבר מאפשר לקמעונאים להשפיע על לקוחות פוטנציאליים בדיוק ברגע שבו הם מוכנים לבצע רכישה. בשל העובדה שהצרכן הישראלי משתמש בתדירות גבוהה במכשיר הנייד שלו, הסיכוי שיזכה להשתמש ולממש את אותו קופון גבוהה. לאחרונה, עלתה ל market אפליקציה של האתר zap להשוואת מחירים. האפליקציה אכן מאוד נוחה לשימוש, היא בנויה באופן לוגי נכון כך שבשתיים עד שלוש פעולות הלקוח מגיע למידע הרלוונטי.

הלקוח יכול לחפש מוצר, לעיין בקטגוריות של מוצרים, לסנן תוצאות לפי סוג, צבע, מאפיינים מיוחדים וטווח מחירים. כמובן שניתן לקרוא חוות דעת ואף להתקשר לחנות של המפרסם ולבצע הזמנה בטלפון. מבחינה טכנית האפליקציה מעולה. מה שחסר כאן בגדול הוא האלמנט הפרסומי וניצול יכולות זיהוי המיקום של המשתמש. נניח שקיבלתי תחושה לגבי טווח המחירים של המוצר שאני מחפש. מה יותר טבעי מאשר לבקש מהאפליקציה שתאתר עבורי את החנות הקרובה אליי ביותר לרכישה מיידית. דבר נוסף, מה יותר שיווקי מאשר לקבל מהחנות קופון הנחה שימשוך אותי אליה באופן מיידי?

Share

מתכנת Web, מעצב גרפי, גוגולהוליק, מאוהב באנדרואיד ובקהילת הקוד הפתוח. פעיל בקידום האנדרואיד בישראל ומאמין שלינוקס זה דרך חיים. הכתב, המתכנת, המעצב והאיש סיסטם של הפורטל!

השאר תגובה