Smaato מדווחת על בעית CTR


פורסם ב 15/04/2010 ע"י Elad Leev - אלעד ליב

Smatto אחת מרשתות הפרסום הגדולות בסלולר, מדווחת על ירידה ניכרת של 50% באחוז ההמרה מחשיפות לקליקים (Click-Throug-Rate) במכשירי אנדרואיד. Smaato מאגדת 36 רשתות פרסום שונות המתפרסות על פני 215 ארצות. ברשת רשומים כ 3,300 Publishers שיחד מייצרים כ 4 ביליון חשיפות בחודש.

הדבר המעניין ב Smatto טמון במגוון הרחב של הרשתות והגישה למפרסמים רבים ומגוונים. המערכת שלהם מאפשרת לבעלי האפליקציות לווסת את כמות המודעות שמוצגות מכל רשת באחוזים כדי למקסם את הרווחים שלהם. כלומר, אם זיהיתם בדו"חות שרשת מסויימת מייצרת לכם יותר כסף מרשת אחרת בתוך המערכת של Smatto, אתם (כבעלי האפליקציה) יכולים בקלות להעלות את אחוז החשיפות של אותה רשת מכלל אחוז החשיפות באפליקציה. זה דומה מאוד לאתר שעובד עם תוכניות שותפים שונות. כל תוכנית שותפים כוללת X מפרסמים אבל מייצרת עבור בעל האתר רווח שונה.

Share

מתכנת Web, מעצב גרפי, גוגולהוליק, מאוהב באנדרואיד ובקהילת הקוד הפתוח. פעיל בקידום האנדרואיד בישראל ומאמין שלינוקס זה דרך חיים. הכתב, המתכנת, המעצב והאיש סיסטם של הפורטל!

השאר תגובה