פרסום רלוונטי ודפי נחיתה


פורסם ב 07/04/2010 ע"י Elad Leev - אלעד ליב

האפליקציה Memory Trainer נועדה לשמור על הזיכרון שלנו חד.

אפשר לשפר את הזיכרון בכל גיל, בתנאי שנתנהג אל המוח כמו אל שרירי הרגליים. גם הוא זקוק לאימון יומיומי, לטיפוח ולהזנה. מאמץ שכלי מכל סוג מחזק את הזיכרון ויוצר עתודות של תפקוד המגינות מקשיי זיכרון. עזרים חיצוניים לשיפור הזיכרון משמשים כתזכורת לפעולות בעתיד או כמאגרי זיכרון חיצוניים. הם נגישים ואמינים, קלים לתפעול ואינם דורשים מאמץ רב מצדנו. כל שעלינו לעשות הוא לשלבם בשגרת החיים.

כאן בדיוק המקום לשימוש יומיומי באפליקציה. כפי שניתן לראות בתוך האפליקציה מופיע באנר שמוביל לאתר המפרסם. הבעיה! מדובר בבאנר שהוגדר כחלק מקמפיין באינטרנט.  ב Google AdWords קיימת אפשרות להציג מודעות גם במכשירים ניידים. במקרה שלפנינו, דף הנחיתה אינו מותאם לסלולר. המפרסם משלם על קליקים מיותרים שהסיכוי שלהם להביא לו לקוחות נמוך. דרך אגב, עוד דבר משעשע, כנראה שגוגל זיהו בתיאור האפליקציה את המילה זיכרון ולכן האלוגריתם שלהם החליט שהפרסומת המתאימה ביותר למי שמשחק משחקי זיכרון היא רכישת דיסק קשיח (???)

להלן דוגמה לבאנר שמוצג באפליקציה מהרשת הרגילה של Google AdWords:


Share

מתכנת Web, מעצב גרפי, גוגולהוליק, מאוהב באנדרואיד ובקהילת הקוד הפתוח. פעיל בקידום האנדרואיד בישראל ומאמין שלינוקס זה דרך חיים. הכתב, המתכנת, המעצב והאיש סיסטם של הפורטל!

השאר תגובה