רגע לפני ההכרזה- HTC OneX נחשף בתמונות חדשות


פורסם ב 23/02/2012 ע"י Elad Leev - אלעד ליב

One X המכשיר החדש מבית HTC הטיוואנית אשר צפוי להיות הסמארטפון הראשון בעולם עם ארבע ליבות וצפוי להיות מושק בשבוע הבא בMWC, אתר pocketnow מספק לנו תמונות חדשות של המכשיר ושל ממשק הHTC Sense 4 החדש.

המכשיר צפוי להגיע עם מעבד מרובע ליבות (הראשון בעולם), מצויד בTegra 3 של Nvidia אשר ככל הנראה יכלול ליבה חמישית אשר שומרת על הסוללה, מסך 4.7" אינצ' 720p, עוביו צפוי להיות מתחת ל9 מ"מ,מצלמה אחורית 8MP וכמובן תמיכה בטכנולוגית LTE.

המכשיר יכלול כמובן את מערכת אנדרואיד 4.0, וצפוי להיות מושק בשבוע הבא בMWC אשר יתקיים בברצלונה (חדי העין יזהו שהתאריך והמיקום שהמכשיר מציג הוא 26.2 בברצלונה).

מקור.

Share

מתכנת Web, מעצב גרפי, גוגולהוליק, מאוהב באנדרואיד ובקהילת הקוד הפתוח. פעיל בקידום האנדרואיד בישראל ומאמין שלינוקס זה דרך חיים. הכתב, המתכנת, המעצב והאיש סיסטם של הפורטל!

20 Comments

  1. bar3200
    23/02/2012 בשעה 19:37

    התחליף לדיזייר שלי הגיע!! רק חסר לדעת מה המחיר ואם הוא יגיע לארץ 😛

  2. amitzzxx
    23/02/2012 בשעה 19:55

    סתם שאלה- האם הוא יכלול גורילה גלאס..?

  3. deepnes
    23/02/2012 בשעה 19:55

    היה יכול להיות נחמד אם הוא היה כמו בגלקסי נקסוס עם מגשים רכים כחלק מהמסך…ואז הוא גם היה נוח לשימוש…ראיתי גם רום באחד הפרסומים כאן שקורא למקשים הרכים בעת הצורך שזה אפילו עוד יותר טוב…מחכה למכשיר כזה רק יותר חזק…נקווה לורסיה טובה לגלקסי אס 3 או למכשיר של מוטורולה עכשיו כשהם עם גוגל ויופנו לעבר יצירת מכשירים פתוחים עם ראיית אנדרואיד כמו של הנקסוסים…

  4. kyroz
    23/02/2012 בשעה 22:51

    לא נמאס להם לשכלל בלי סוף ועדיין להשאר עם אותו מסך LCD נחות ?

  5. roee88
    24/02/2012 בשעה 12:14

    deepnes – מהתמונה נראה שהמקשים בדיוק כמו ב GN. זה לפחות מה שאני רואה.

  6. archpsion
    24/02/2012 בשעה 21:19

    amitzzxx – מה שאתה עושה עכשיו, זו הטעות הגדולה ביותר שאפשר לעשות בכל מה שנוגע לרכיבים מהם בנוי מכשיר סלולרי.
    בדמיון של כולם כאן חקוקה העובדה שזכוכית הגורילה היא הזכוכית הכי טובה בעולם. יש לי שאלה אליך, כמה יצרני זכוכית אחרים אתה מכיר? וכמה השוואות מעבדה אתה מכיר שעשו על גורילה לעומת זכוכיות אחרות (אני מדבר על השוואות לא משוחדות, זו לא חוכמה כשזה חלק מפרסומת של קורנינג)
    הדעה שלך בנויה לחלוטין על שטיפת מוח תקשורתית ומחלקת שיווק אגרסיבית מאוד של קורנינג! לא על עובדות!
    מה שאתה, ועוד רבים כמוך עושים, זה כופים את המותג גורילה. על ידי זה שאתם עושים עניין גדול מהאם יש או אין, אתם בעצם מכריחים יצרניות לפנות לקורנינג. זה גרום לדברים הבאים:
    1) אתם מחסלים את התחרות בשוק. חברות אחרות לא מקבלות הזמנות וקורסות גם אם המוצר שלהם עליון על זה של קורנינג.
    2) אתם גורמים לקורנינג להעלות את מחיר הזכוכית, ועל ידי כך מעלים באופן ישיר את מחיר הטלפון, מה שגורם לעליה כללית במחירי הטלפונים, גם כאלה שלא מיוצרים עם זכוכית של קורנינג.
    3) על ידי גרימת סעיפים 1 ו-2, חיסול התחרות ועליית המחירים, אתם עוצרים באופן אפקטיבי את התפתחות הטכנולוגיה בתחום. אם כולם רוצים גורילה, ומוכנים לשלם עליה המון כסף, למה שקורנינג ישקיעו כספים בפיתוח זכוכיות חדשות? הרי ממילא אין להם תחרות בשוק.

    תפסיקו להזיל ריר על גורילה! לזקנים ביניכם בוודאי זכורה הסיסמה "לא איטונג, לא קונה!" של חברת איטונג והבלוקים הגרועים (מאוד) שלה. במשך תקופה ארוכה קבלני בנין היו אלה שמחליטים באיזה בלוקים להשתמש, ואז ההחלטה "עברה" לידי הציבור, שבחר לקדם את החברה עם הפרסומת הכי קליטה. מה שהוביל לכל הסעיפים שרשמתי למעלה בתעשיית הבניה. אל תחזרו על הטעות בעולם המכשירים הסלולרים! תפעילו קצת חשיבה עצמאית במקום להיות עדר!

  7. idoitch
    25/02/2012 בשעה 00:39

    כבר יש סמארטפון עם 4 ליבות של LG.

  8. stoleriko
    26/02/2012 בשעה 09:41

    פיהוק אחד גדול.
    חיצונית המכשיר נראה כמו כל טלפון אחר ש HTC הוציאו בשנים האחרונות

  9. bullmans
    26/02/2012 בשעה 11:59

    archpsion יקר, ונניח שהתייחסתי לכל שכתבת ברצינות הכי גמורה, לא רוצה שריטות על המסך, לא רוצה חתיכות פלסטיק נדבקות (עם או בלי בועה קטנה פה ושם), לא רוצה אזניים של חתיכת הכיסוי מתקלפות ונדרשות החלפות כדי שיראה כמו שבא לי וללא נסיונות להחזיר אוזן פה ואוזן שם למקומב כדי שתדבק חזרה למסך ללא הצלחה, יש לךפתרון בשבילי, אןו כל שאתה מציע זה "להוריד" לקוניג את מאזן הריוויות?

  10. archpsion
    26/02/2012 בשעה 12:58

    אתה חושב שאכפת לי ממאזן הרווחיות של קורנינג? מצידי שירוויחו מספיק כסף לקנות את כל העולם. אבל שזה לא יהיה כתוצאה של הכפלת מחירי הטלפונים הסלולרים בגלל עליית מחירי זכוכית לא מוצדקת, ושזה לא יבוא על חשבון התקדמות טכנולוגית בתחום!
    יש לי נקסוס אחד יותר משנתיים (מאז היציאה שלו) ועכשיו גלקסי נקסוס מרגע היציאה שלו (כמה זה כבר, 3 חודשים?), לאף אחד מהם לא שמתי מדבקה מעולם, אף אחד מהם לא מגיע עם זכוכית גורילה, ולאף אחד אין אפילו סימן שפשוף אחד.
    מה שאני "מציע" זה פשוט להפסיק לדאוג. יצרניות הסלולר לא ישימו לך מרשמלו במכשיר, תסמוך עליהם שהם יודעים מה הם עושים! אם אתה רוצה לקחת את העניינים לידיים שלך, אל תרדוף אחרי קורנינג וזכוכית הגורילה שלהם רק כי הפרסומת שלהם הכי יפה!
    בשורה התחתונה אתה לא מכיר אף חברת זכוכית אחרת, אתה לא מחזיק ביד תוצאות של אף בדיקה אוביקטיבית שהשוותה בין יצרניות הזכוכיות האחרות (שאתה אפילו לא מכיר) אתה פשוט אוהב את התמונה ההיא, עם הגורילה והטאבלט… או הגורילה ש"מנשקת" את הזכוכית… התמונות האלה גורמות לך להרגיש טוב, כי הגורילה כזו חמודה, והזכוכית כל כך מבריקה…
    כל "מבחני הביצועים" שתמצא בשיטוט מהיר באינטרנט הם מבית היוצר של קורנינג. חוכמה גדולה, השוואת חוזק בין גורילה ל"זכוכית מתחרה"… מאוד אובייקטיבי, אבל זה קנה אותך, זהו, לא צריך יותר מזה… מישהו איפשהו שכנע אותך שכל מה שלא גורילה זה גרוע…
    אני לא אומר שגורילה היא זכוכית לא טובה, ואני לא מכריז שאין סיכוי שהיא הכי טובה. אני מבקש ממך ומכולם בעצם לעצור שניה ולהיות חכמים במקום להיות עדר מאמינים! אם יש השוואה (אובייקטיבית) שתראה שגורילה הכי טובים בהפרש ניכר אני אקבל את זה בשמחה! אבל עד אז מבחינתי זכוכית גורילה זה אותו הדבר כמו זכוכית שימפנזה וזכוכית בבון, ולא מגיע לה כל ה"הייפ" הזה מסביבה.

  11. bullmans
    26/02/2012 בשעה 15:30

    ידידי, איני מכיר ולו פרסומת אחת ואף לא תמונה אחת מאלו שתארת מעלה (אמת לאמיתה, מעולם ובחיי לא ראיתי אף לא אחת), מתשמש בסמארטפונים עוד מימי IMATE אם אתה זקן מספיק בשביל לזכור, איני כסחן ובדר"כ שומר על הציוד. אם יש לך נקסוס שלוש שנים ללא שריטה אתה יחיד סגולה כנראה. איפה אגב אתה רואה את שינויי המחיר הגדולים "בגלל הגרילה"? רייזר יקר יותר HTC או מסמסונג SGS2 ? או דוגמאות אחרות. אגב אם אתה בוחן לפי המחירים בארץ, לא רלוונטי, את ההשאווה עשה במחירי חו"ל. לעניין עצמו, אם יש לי אופציה לבחור בין זכוכית שריטה לאחרת שאינה, אבחר בזו שאינה, בדיוק כמו שאבחר בזכוכית בלתי שריטה בשעון אותו אני עונד, אולי אני אובססבי מידי, אבל שריטות ושכאלו מציקים לי בעין, מעדיף בלי. אם קוראים לזה גרילה, ספיר קריסטל או בבון מעניין לי את ה……

  12. archpsion
    26/02/2012 בשעה 16:04

    המחירים עולים באופן גלובלי, כמו שציינתי בהודעה הראשונה שלי. לא ספציפית אלה עם גורילה. וזה לא בולט עדיין מכיוון שהגורילה רק מתחילה לשריין את עצמה בתודעה של אנשים, אני מנסה לעצור את התופעה עכשיו, לפני שהיא הופכת למגמתית מדי.
    אבל אני חושב שיש כאן אי הבנה קטנה, נראה שהעברתי את הרושם שאני חולק על דעתך. ובכן, אני מסכים איתך במאה אחוז. בהנתן הבחירה בין זכוכית שריטה אחת ואחרת שלא (או פחות) בוודאי שאני אעדיף את זו העמידה יותר, רק לא כאן הדיון.
    מה שאני אומר הוא, שאין עדויות לכך שהגורילה עמידה יותר. למעשה, למיטב ידיעתך, הגורילה עשויה להיות אף עמידה פחות (!) מזכוכית אנונימית אחרת.
    אני בעד צרכנות נבונה, אני משקיע הרבה זמן עם מאמרים והשוואות לפני שאני קונה משהו, ואם אני אתקל בהשוואה אמיתית עם נתונים אובייקטיבים על עמידות הזכוכית במכשירים שונים המידע הזה יהווה שיקול כבד מאוד בקניה הבאה שלי. מה עוד, שאני לא אדבוק במותג שמצאתי בהשוואת "2012" כשאני ארצה לקנות את הטלפון הבא שלי, אני אחזור ואבדוק האם (נניח שנתיים מהיום) השוואת "2014" מצאה מועמד חדש לתואר הזכוכית הטובה ביותר.
    אני אגיד שוב, אני מסכים איתך במאה אחוז, עמידות הזכוכית זה נושא חשוב מאוד וגם אני יודע שאני אסבול אם אני אתקל בשריטה על המסך שלי (אגב, זו הסיבה שאני לעולם לא משתמש במדבקות, הן נשרטות בקלות, ואפילו עם הידיעה שהמסך מתחתיהן ללא פגע אני פשוט לא מסוגל להביט בזוועה שהולכת שם אחרי ימים ספורים) אבל פה אתה צריך לשאול את עצמך שאלה חשובה מאוד, האם באמת גורילה עמידה יותר? לפי איזה נתונים אנשים מסיקים שכן? אם תגיע למסקנה אחרת מ"כי הפרסומת שלהם מגניבה" (אגב, פרסומות יפיפיות, במיוחד סרטון הקונספט a day of glass של קורנינג, תחפש ביוטיוב אם לא ראית) אז אני אשמח לשמוע ולהחכים. באמת שאחרי מחקר ארוך אני יכול להגיד לך שאין שום נתון אמיתי לגבי ההבדל בין גורילה לכל זכוכית אחרת, והסיבה שאנשים מאוהבים בה כל כך זה בגלל שיווק חכם נטו.
    אגב, אם לשפוט לפי דוגמת האיטונג מתגובתי הראשונה, חברה שמדלגת על היצרן ופונה ללב של המשתמש הפשוט, בדרך כלל מייצרת מוצר נחות מהמתחרות.
    יש להם חשבון טוויטר למען השם, מה הצעד הבא, חברת פלסטיקה תקום ותטען שהפלסטיק שלה הכי טוב לטלפונים? "אבנר פלסטיקה" יפתח חשבון טוויטר ויוציא תמונה של קוף מנשק חתיכת פלסטיק וזהו, כולם יתחננו שיצרניות החומרה הגדולות ישלבו את הפלסטיק שלו במכשירים שלהם?

  13. adirm22
    26/02/2012 בשעה 19:54

    קורנינג הוכיחו את עצמם!
    זה ממש לא מעניין אותי מי מייצר את הזכוכית, אם היא תהייה יותר טובה משל קורנינג אני ייקח אותה.
    אבל בנתיים כל המתחרים שראיתי ממש, אבל ממש גרועים!
    אני ממש נהנה כשאני מרביץ לפלאפון שלי עם מברג ליד כל בעלי האייפון למינייהם!
    אני ממש לא ראיתי אף אחד מהפרסומות שהזכרת וגם לא מעניינים אותי פרסומות. אז בבקשה תפסיק עם השטויות שלך ותתחבר למציאות. בנתיים קורנינג הכי טובים ועד שיהיה מישהו יותר טוב אני לא יקנה מכשיר בלי הגורילה!
    אני כבר יותר משנה עם הG2 ואין לי אפילו זכר לשריטה. אני רוצה לראות אותך נותן מקה עם מברג לפלאפון שלך!

  14. archpsion
    26/02/2012 בשעה 21:28

    "תפסיק עם השטויות ותתחבר למציאות"
    אדיר, למה אתה חייב להרוס דיון מעניין עם תגובה תוקפנית? הטלפון שלי הוא בדיוק זה, טלפון. אני לא מתכנן להרביץ לו עם שום דבר. אם אתה צריך הדרכות לשימוש נכון בטלפון אני בטוח שתמצא מישהו שיסביר לך.
    אתה קראת בכלל את התגובות שלי? יש לי מכשיר ללא גורילה יותר משנתיים, והוא נפל בזמנו, היה בכיס עם מפתחות, בעצם היה טלפון לכל דבר ועדיין אפילו לא שפשוף אחד.
    וואו, הנה bullmans, אתה רואה על מה אני מדבר? הנה העדויות שלך על חוזקה של הגורילה, בא חוכמולוג וטוען שהמתחרים גרועים כשהוא אפילו לא יודע מי אלה המתחרים. בא בטענה ש"כשיהיה מישהו יותר טוב" אבל אין לו גישה להשוואות אמיתיות. סתם תגובה מתלהמת, ומעבר ללספק הוכחה כתובה לטיב האנשים שאוהדים כעדר כבשים את מותג הזכוכית הזו, לא מוסיפה דבר לדיון.
    אדיר, תוכיח לי שאני טועה! תן לי שמות של 4 חברות זכוכית שמתחרות בקורנינג, וקישור להשוואת מעבדה אחת בלבד שלא מגיעה מחברת קורנינג עצמה. תעשה את זה, ואני מוסיף בחתימה שלי שורה שמהללת אותך (לפחות למשך חודש, אולי יותר)
    קח את הזמן שלך, כמה שאתה צריך, תחרוש את האינטרנט, אני לא אכפה את זה עליך, אבל אם אתה גבר אז כשלא תמצא כלום אתה תכתוב פה כמו גדול שאין ביסוס אמיתי לטענות שלך.

    נ.ב.
    אין לי פלאפון.
    יש לי מכשיר טלפון סלולרי שמחובר לרשת באמצעות ספקית התקשורת הסלולרית "סלקום"

  15. isotoper
    27/02/2012 בשעה 11:19

    אתה חושב שאם היה מוצר טוב יותר מקורנינג חברות הסלולר לא היו לוקחות אותו ?
    הם עשו את כל הבדיקות האפשריות תהיה בטוח.
    צא מהסרט, קורנינג הם טובים והם הכי טובים. אין כרגע טובים יותר.

  16. bullmans
    27/02/2012 בשעה 13:45

    ברגוע חברים, ARCH מנסה להעביר מסר, טוב אז קצת משתמש במילים עדר וכו', לא להתייחס ל"רעשי רקע" אלא לעניין עצמו, אין לי צורך במברג, פטיש או אימיל כדי להשתמש בטלפון, מאידך נשבר לי מכל הפלסטיקים שהייתי מחליף באייפון מידי חודש ואת המראה העכור שלהם וכו', מאחר ואני מכיר יותר ממערכת הפעלה אחת (ומכיר טוב) לא הייתה לי בעיה לעבור לרייזר. לא כיסויים מאבדי צבע, לא פלסטיקים על המסך ולא שלל אביזרים "תומכי מכשיר", אם יוכיח בעוד שנה שנשאר כשהיה הרי עשה עבורי את העבודה לעניין זה. בעיות גרסת רום וכו', עניין אחר ונושא אחר.

  17. bullmans
    27/02/2012 בשעה 14:03

    מרוב דיבורים על קורניג, העולם הולך להיות מלא בתביעות אצבעות, או שיקום מקצוע חדש, מנגב תביעות, או שאולי תגיע טכנולוגיה ש"דוחה" תביעות אצבע, אני קונה בטוח.

    http://www.gadgety.co.il/33789/corning-%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%92%D7%94-%D7%9C%D7%A0%D7%95-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A2%D7%AA%D7%99%D7%93/#more-33789

  18. archpsion
    27/02/2012 בשעה 14:50

    bullmans, אלה בדיוק הפרסומות שדיברתי עליהן, העתיד נראה נהדר 🙂 אני מחכה גם לזכוכית דוחת לכלוך שומנים וטביעות אצבעות. יש משהו שנקרא "אפקט הלוטוס" (לא לבלבל עם זכוכית הלוטוס שקורנינג מפתחת שלצערי לא עושה שימוש באפקט הזה) שזה ציפוי מיקרוסקופי שמנסה לחקות את העלים של צמח הלוטוס ביכולות דחיית לכלוך ומים.

    פשוט מדהים. אני משער שהסיבה שזה לא קיים לטלפונים עדיין זה בגלל שכמו שאפשר לראות בסרטון הוא די פוגע בשקיפות הזכוכית.

    isotoper, עוד מתלהם שדורש שאני אצא מהסרט, אתה מודע לעובדה שכמות המכשירים שבאים עם זכוכית גורילה היא קטנה מאוד? יש הרבה יותר מכשירים שלא כוללים אותה.
    ועכשיו אני אצטט את המשפט הראשון של ההודעה שלך:
    "אתה חושב שאם היה מוצר טוב יותר מקורנינג חברות הסלולר לא היו לוקחות אותו?"
    המממ, אז יצרניות מכשירי טלפון בוחרים יותר בזכוכיות מחברה אחרת, שהיא לא גורילה… מה זה אומר?
    אני מצטער שאני משתמש במילה "עדר" כל כך הרבה כאן, כמו שנאמר אני מנסה להעביר נקודה, רעיון, מחשבה ביקורתית. אני לא אומר שגורילה לא טובה. אני לא אומר שהיא לא "הכי טובה". אני כן אומר, ואתם אחד אחד מצדיקים אותי, זה שאין עדויות לטיב הזכוכית, אבל עדיין אנשים שלא מחזיקים ביד אף עובדה מוצקה אמיתית, יוצאים בהצהרות פומביות ונחרצות שכולנו צריכים להלל את הגורילה כי אין כמוה, ומעז אני לאמור אפילו, "חוטא" מי שיגיד אחרת?
    שוב אני מתנצל על השימוש שלי במילים כמו עדר, אבל מילים אחרת שמתארות את אותה התופעה בדיוק הן "דת" "כת" "אמונה עיוורת" וכולי…
    חבר'ה, אני לא זה שחי פה בסרט, אני היחיד שמפגין איזה שהוא סוג של חשיבה ביקורתית ועצמאית ולא דברים שמוכתבים על ידי החברה או מחלקות שיווק למיניהם… זו נקודה טובה למחשבה לאדם הבא שמתכנן לכתוב לי פה "צא מהסרט" או "תתעורר" וכולי…

  19. gamla77
    28/02/2012 בשעה 12:40

    archpsion הסרט היחיד שאתה חי בו , זה שיש לך אשליה שהצרכן הישראלי מפעיל או יפיעיל איזשהי חשיבה עצמאית . על הבסיס הזה הגענו למצב הדפוק שאנחנו היום.
    הצרכן הישראלי עובד לפי העקרון של לא לצאת פראייר , על שינון ססמאות ובורות באופן כללי.

  20. archpsion
    29/02/2012 בשעה 18:44

    חחח, גמלא, כנראה שאתה צודק. חשבתי שאפשר להאשים אותם באי ידיעה, אבל זה מעבר לזה, זה פשוט התכחשות לאמת.
    אני חושב שאני אמשיך אבל, אני לא אכנע. אם על כל 100 הודעות מתלהמות אני אצליח לגרום לבן אדם אחד לעצור שניה ולחשוב על מה הוא עושה או אומר אז אולי יש עוד תקווה.

השאר תגובה